Időjárás állomás

Click for Santiago de Compostela, Spanyolország Forecast

Én

Április 01-i indulásomra készülő blogomon üdvözöllek. Bréko-bréko.

Camino dal

Discover the playlist EMPI with Cabaret de campagne

Képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Spanyolország - időjárás

El tiempo en España

2010.04.04. 15:18 empi

3. nap: Larrasoana - Cizur Menor (21 km)

Tegnap 9-kor jobbnak láttam elmenni aludni. Körbenéztem még a településen, ami kb. 30 házból állt. Egy német 40-es teátrális csaj fölött aludtam, aki egyfolytában színészkedett. Ropogott az ágy, azt hittem leszakad, lehajoltam fölülről és megkopogtattam a deszkát. A nő csak annyit mondott, hope. Nem estem rá, reggel fent keltem. Egy amerikai pasi 6.15-kor önkényesen fellőtte a lámpát. Mindenki furcsán nézett, mert ez egy olyan családi szállás volt. Most már elmondható, szokásos időben indultam. Sokan vannak, akik még sötétben indulnak, 6 körül. Ők általában rohannak... már utálom a fajtájukat... olyan potyaleső társaságnak tűnnek. Amúgy zarándokot alig látni. Mindenki társaságban, 2-6 fő, vagy csak résztávokat tesznek. Azon gondolkoztam egész nap, mennyivel könnyebb társaságban menni, nem figyelni semmire. Tudsz beszélni, hozzászólni valakihez. Úgy nem is nehéz. Persze nem magamat akarom isteníteni! Jó lenne összeakadni egy honfitárssal... dumálhatnékom van. Amúgy azt néztem, mindenki kisebb zsákkal megy. Nem láttam senkinél 42-est, csak 30-ast. Full luxus cuccokban.

Cuccaim beváltak, minden kényelmes, jó. Még az alsógatya probléma se merült fel, bár rásegítettem egy kis körömvirág kenőccsel. Mai napom "korrekt" volt. 10 percenként vettem le vagy fel az esőkabátot. Idegesítő volt. Terep gyönyörű volt. Olyan igazi Caminos, amit az ember elképzel. Vékony ösvény, melletted egyik oldalon egy patak vagy folyó, másikon egy hegy, szakadékok. Szóval élveztem... Bár induláskor töketlenkedtem egy adagot, nem találtam jelzést, elindultam a főúton Pamplonába. :) ...oszt csak ott lett. Hát Pamplona... uh... mindig is éreztem vonzalmat. Nem hiába. Észre sem vettem, de begyalogoltam a városba. Arra lettem figyelmes, hogy egy ordenáré nagy vár közepén állok. Furcsállottam, hogy Pamplona előtt egy ilyen???

A város, az emberek teljesen levettek a lábamról. Bementem venni egy bagettet egy pékhez, a pultos pasi azt hitte, angol vagyok, tévedett. Kiderült, hogy a lánya 3 hónapja volt Budapesten... szokásos kört lenyomtuk... mondtam neki, viszlát Budapesten. Nagy lett a szerelem erre. Mindenki köszön a városban, hozzád szólnak, nem kéred, de már segítenek. Volt, hogy egy pár visszafordult és utánam jött, mert rossz irányba mentem. Frenetikusak. Egyszerűen benne élnek a Caminoba, és nem belőle. Mennyire más hozzáállás. Láttam, hol fogok bikák elől futni. :) hu... ott nem lehet elmenekülni... egy esélyed van, ha gyorsabb vagy. Különben úgy jársz, mint a kis cigánylány a bátyjával. 13.00-ra értem Cizurba. Azon gondolkoztam, menjek-e tovább vagy ne. A következő településeken nem írtak szállást. 12 km-t kellett volna még menni, ja és ott is csak kemping van. Nem valami bizalomgerjesztő információ. Vártam a jelet... erre a tegnapi amcsi nem rám ordított! Hát mondom jó... legyen, akkor veled alszom... a teátrális is ott volt... sőt mostanra a tegnapi 14 fős szobából mindenki beesett. Vooolt nevetés. Amúgy az amcsi egy liverpooli nagyokos. Fürödtem, mostam, kajáltam, írok. Itt tartok most. Holnapra az etapos térképem megint keveset ír elő. Tényleg fel kell rúgnom. Puenta la Reine lenne célállomás, 19 km, de azt keveslem. 6-7 km-t rá akarok dobni. Ma aludhatok nyugodtan, minden rendben.


Nagyobb térképre váltás


Nagyobb térképre váltás

Nézz körül Cizur Menorban!

23 komment

Címkék: 3. nap cizur menor larrasoana


A bejegyzés trackback címe:

https://encaminom.blog.hu/api/trackback/id/tr541893960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v_agi 2010.04.04. 16:20:24

Zoli üzenete: bizonyos helyzetekben, mint például a zarándoklat, apróságok felnagyítódnak, s ezért mindent másképp látunk, szerencsére, melyből egy életen át tudunk meríteni.

tóth bence 2010.04.04. 16:32:59

Ilyen bölcsességeket, mint Zoli én nem tudok, csak annyit, hogy vigyázz Magadra. Puszilunk.

boris29 2010.04.04. 18:09:22

Szia!Egy hozzád szóló Márai üzenet:"Vándor vagy,minden nap tovább kell menned az úton,mely lelked és a lelkedben elrejtett isteni tartalom megismerése felé vezet...Tovább kell menned,hiszen dolgod van...Ezért menj minden nap tovább,sebes lábakkal és szegényen is.Mert vándor vagy."Orsi

empi 2010.04.04. 18:38:04

@fmagi: nem nagyon tudok mit irni mert annyi minden jar a fejemben..diktafont kellet volna inkabb hozni..ezt komojan mondom..annyi erekes gondolat veszet el mar most is..erre ki kell talaljak valami..fenykepezni sem lehet az meg a walk rovasara megy.

empi 2010.04.04. 18:39:35

@tóth bence: figurara vigyazni Bence ;) anyur nem kiaksztani! Akost is puszilom. ja es tudaom barca 4-1-re verte a atleticot..egy fanatikus katalannal beszeltem. :)

empi 2010.04.04. 18:41:58

@fmagi: orult jok a kepek meg minden.hajra mondtam szabad kezet kapsz! viszont nem lapban aludtam hanem lapban.. :) az a-ra tegyel egy vesszot ! :) puszka!!

v_agi 2010.04.04. 20:19:50

Kijavítottam! Köszi a segítséget! Én is néha bizonytalan vagyok egy-egy szónál, és reménykedem, hogy a jó változatot találom meg! (Lehet, hogy majd gépházba is teszek ilyen kérdést Neked). Sajnálom, hogy nem nagyon fotózol, mert mi nagyon kíváncsiak vagyunk arra, hogy TE mit látsz meg, TÉGED mi fog meg! Ja, a telefonodra nem tudsz szöveget rámondani, mint egy diktafonra? (Tényleg jó ötlet!) Egyébként összes kedves rokonunknak elküldtem a linkedet, hogy olvassák, ha akarják! (KATA ezt Neked is üzenem :-) ))) Sok puszit küldünk (Zolóka is hazaért a háromnapos táborból): Nővérkéék

lász 2010.04.05. 00:33:17

Szia Szto::)

Uszodába "barátnőd":-) nagyon nagyon érdeklődik utánad, húú tegnap alig tudtam lerázni, muszáj vagyok mesélni neki:)
Ma én is ráztam és Visegrádon kötöttem ki, számomra ez igen szokatlan volt, de egy 15km lement, holnap " illetve már ma" irány Pécs! További jó utat és várjuk a híreket!:)

tóth bence 2010.04.05. 13:16:46

Petikém, fiúk üzenik, hogy Arsenal -Barca meccs kedden lesz, eredményről tájékoztatunk. Amúgy semmi ujság, remélem Nálad is minden rendben. Itt igen rossz az idő, hol kicsit, hol nagyon szakad. Igaz jelenleg Dunaföldvárion vagyunk, de Ht-ken is hasonló volt a helyzet.Puszka,puszka, puszka

schopen 2010.04.05. 13:40:49

csá empis! szopkó vok mai nappal beregeltem,majd olvaslak. további jó utat!

mildyke 2010.04.05. 13:43:19

További támogatók: Villány-Tarján Corporation :D
Vigyázz magadra nagyon! -Ildikó

tóth bence 2010.04.05. 14:41:02

Fiúk kérik a helyreigazitást tőlem 497 pénzed van. csocsi,csocsi,csocsi

tóth bence 2010.04.05. 19:53:09

Remélem csak net-hiány okozza, hogy még nincs újabb beszámoló. Nagyon várom jelentkezésedet.

Gerrit.hu 2010.04.05. 20:12:26

A kezdeti nehezsegekhez kepest eleg jol boldogulsz ;) Jo, hogy van arra tarsasag! Varom az uj beszamolot!

Gerrit.hu 2010.04.05. 20:14:42

Ma este spanyol haverok jonnek hozzank vendegsegbe, kerek toluk tanacsot az utra es nemi nyelvi segitseget :D :D

Lady Barbie 2010.04.06. 11:23:20

Nagyon jó vagy, csak így tovább!! Szorítunk!

CsK 2010.04.06. 11:57:24

Jól nyomod Empi, csak a kajára és a folyadékra nagyon figyelj!! Még akkor is igyál ha nem vagy szomjas! Bár gondolom ezt vágod :)
A napi 3 szori átlátszó pisi a király! :)

Gerrit.hu 2010.04.06. 13:50:58

Amit a spanyoloktol megtudtam, tudjak mirol beszelek: Camino de Santiago. Ezzel rengeteget segitettem neked ! :D Azt mondtak elmondjak hogy kell spanyolul mondani, hogy rossz iranyba mesz, ha utanad szolnak megertsd :D , de elfelejtettem ;)

v_agi 2010.04.06. 13:55:54

ZOLI üzenete: Péter, emlékezz arra, hogy én ajánlottam többször is, hogy vigyél magaddal (a Hozzád szólásból nem lenne hiány). Írj, és csatlakozom a zarándoklatodhoz!!!! Reméljük, hogy a Pamplona előtti várról, Pamplonáról, a segítőkről, szálláshelyekről, tájról néhány emlékképet készítesz!

gautierm 2010.04.06. 14:20:51

,,A bátorság az, amikor csak te tudod, hogy félsz."
Szerintem nagyon bátor dolog, amit teszel....büszke lehetsz magadra...és látom a kezes-lábas kommunikáció is egész jól megy már;)
A követ és az idézetet ne feledd....segíthet.
Ui.:a franciákkal ne törődj, ők magunkon kívül nem igazán szeretnek mást:S
Nagyon vigyázz magadra!

empi 2010.04.06. 18:59:52

@gautierm: :) 55 mp a netbooolll.

empi 2010.04.09. 18:02:49

@boris29: koszonom..a vert vandor..
süti beállítások módosítása