Időjárás állomás

Click for Santiago de Compostela, Spanyolország Forecast

Én

Április 01-i indulásomra készülő blogomon üdvözöllek. Bréko-bréko.

Camino dal

Discover the playlist EMPI with Cabaret de campagne

Képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Spanyolország - időjárás

El tiempo en España

2010.04.19. 17:42 empi

18. nap: Leon - Hospital de Orbigo (34 km)

Jól kipihentem magamat... sokat ettem. Szóval pozitívan néztem a mai nap elé. Amúgy jól is ment a gyaloglás. Élveztem. Szinte futottam 12-ig. Utána elfáradtam. A terep senda volt... könnyen gyalogolható. A táj tipikus előváros. Bádogépületek, kis települések. Reggel egy öreg némettel vonultunk ki a városból kézen fogva. Sok képet lőttünk. Amúgy rám fingott egy ordenárét. Visszaadtam neki sunnyogóba... :) egy nagyobb buszmegállóba küldtem el... mindenki azt hitte, hogy a tata volt. Azért is kapta, mert egy 2 méteres vándorbottal sétált, amit nem rendeltetésszerűen használt. Szóval csak fogta és folyamatosan a bal herémet stimulálta vele. Szóval kettecskén, szerelemben hagytuk el a várost. Megizzadt az öreg, mert nyomattam az ütemet, ő meg állt, én meg mondtam, hogy go tovább. Dexter japora rávágtam egy metálvillát... aki megmutatta ismét a frenetikus fogait nevetés közben. Amúgy koreai és olyan imós-emós ábrázata van. 14.30-ra értem el Hospital de Orbigot. Gondoltam - a névből kiindulva - itt biztosan tudnak segíteni... amúgy a mai nap összeismerkedtem az aragón Peterrel. Együtt sétáltunk, amikor valami helikopter körözött felettünk, és fényképezett minket...? Kérdeztem tőle, hogy te maffiatag vagy. Kicsit bolond, de jól elvagyunk. Itt szállt meg ő is. A szállás frenetikusan szép!! Álom. Lövöm a képeket róla. Persze német dominancia már megint. 


Nagyobb térképre váltás


Nagyobb térképre váltás

Hospital de Orbigo

4 komment

Címkék: leon 18. nap hospital de orbigo


A bejegyzés trackback címe:

https://encaminom.blog.hu/api/trackback/id/tr341934910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erdö 2010.04.20. 10:53:47

Szeva Ézsua!

Ember vagy!
Ma lesz az Inter-Barca BL elődöntő.
Ami durva egy kicsit,hogy a Barca busszal ment Milanoba a hamu miatt.Elég sok magyar ragadt külföldön.Anett barátja Joci se tud hazajönni Las Vegasbol. Talán Neked már nem lesz para.
Eltűntem 3napra,ebből egy a diósdi progi volt. Vasárnap és hétfőn lázas voltam,minden bajom volt. Két napig nyomtam az ágyat... Na szóval újra itt! Este jelentek a meccsről,de azért üljél be valami kricsmibe és nézzél bele. Szia majd még írok.

tóth bence 2010.04.20. 12:30:28

Édes kisfiam, kérésednek megfelelően beszámolok a vulkánról, a mai tudományom szerint:Tegnap délben feloldották a zárlatot, csupán pár járat indult el. A MALÉV is inditott 4 gépet, de több eu-i országban csak bizonyos magasságban, vagy egyáltalán nem repülhettek a gépek. Tegnap este 8-ra ujabb hamufelhőt vártak Győr-S.M észak-nyugati csücskén, az újabb lezárás sem kizárt. Amszterdami, frankfurti, párizsi rept.-et lezárták a római csak néhány gépet indit és fogad, Nagy-Britannia szennylapom írja -hadihajókat küldött a spanyol-partokhoz az emberekért. Párizs-London közötti Euróstar vonatokra egy hétre előre elkeltek a jegyek. 6 óránként adnak Londonból vulkán jelentést a meteorológusoknak. Most mondják , részlegesen feloldották a spanyol légizárlatot. tiltott, kockázatos, akadálytalanra minősitik az aktuális adatok alapján a reptereket, s ennek ismeretében intézkednek. Nagy a tiltakozás a pilóták körében, tudósok is egyetértenek, mivel másképp müködik a vulkáni köd. A vulkán az eddigi hamu helyett több lávát lövell ki, ez talán biztató a jövőre nézve.
Más: Szendrő több része napok óta víz alatt van, majd hívom Nórit.
Ma voltam Bence tantónénijénél, részleteket majd személyesen. Részleges szobafogságra, s gépelvonásra itéltem még tegnap, hogy ma mivel fejelem meg, még nem találtam ki.
Ákos megkapta az aranyérmet a túrák miatt, lehet, hogy Szlovákiába is kiviszik őket. Karinthiai utjuk ismét veszélyben, most tárgyalnak más iskolával a kevés jelentkező miatt. Még jó, hogy csak 16o eu-t fizettem be! Anglia is elmarad, szinte senki nem jelentkezett, viszont én nyerttem 7 éjszaka ingyen éjszakát 2 főre, Eu-program az eu-i turizm.fejlesztése keretén belül. 12 hónapig bármikor - amikor hely van persze - mehetünk 14 országból válogathatok. Kőszeg, ha összejön, csak még időpontot nem tudok, a héten talán még nem késő lefoglalnom. Uis sürü programjuk van a kicsiknek, horgásztábor is lesz júliusban, oda csak B.megy. Ennyit tudok most írni, vigyázz Magadra!!!!!!
Azt azért nem bánnám, ha a géped indulásának időpontját, számát közölnéd, hogyha bármi lesz, tudjak időben lépni. Én még haza is hozlak, csak ott ne rekedjél! kOMOLYAN GONDOLOM!!!!!!!!!!!!! Addig még rengeteget változhat a helyzet, ne tojj be!!!!!!!
Millió puszi, kicsik fekete sapkát kérnek, és túra-versenyre készülnek kihívni Téged!!!!Azt nem tudom, hogy távot, vagy gyorsaságot akarnak mérni...

rája 2010.04.20. 15:05:09

2010. április 18-án kora reggel a Dreher 24 Everest Expedíció (2010) csapata elindult az Előretolt Alaptáborból (6400 m), hogy kiépítse az 1-es Tábort. Várkonyi László sajnos gyomorpanaszokkal küzdött, és emiatt 1 órányi mászás után visszafordult. Klein Dávid 11 órakor érte el az 1-es Tábor helyét 7000 méteren. Kiásta a sátor helyét, deponálta a sátrat és a többi felszerelést egy zsákban, majd 13 órakor elindult lefelé, és 15 órára visszaért az Előretolt Alaptáborba, ahol a csapat jelenleg is tartózkodik.

A csapat további terveiről Klein Dávid azt írta:
"A további tervünk még bizonytalan: lehet, hogy Konyi holnap egyedül felmegy, felvisz egy sátrat az 1-es Táborba, majd lejön az Alaptáborba (én meg egyenesen az Alaptáborba megyek), de az is lehet, hogy holnap mindketten felmegyünk az 1-es Táborba, ott alszunk és holnap után (április 21-e) felállítjuk a 2-es Tábort, majd 22-én megyünk le az Alaptáborba."

empi 2010.04.20. 18:27:07

@erdö: jobbulast Ceze!! :)
süti beállítások módosítása