Időjárás állomás

Click for Santiago de Compostela, Spanyolország Forecast

Én

Április 01-i indulásomra készülő blogomon üdvözöllek. Bréko-bréko.

Camino dal

Discover the playlist EMPI with Cabaret de campagne

Képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Spanyolország - időjárás

El tiempo en España

2010.04.01. 05:59 empi

D-day

Hát nem olyan elánnal keltem fel, mint amikor srácokkal megyünk Grádra vagy Villányba. Tévedtem. Már be vagyok szarva. Sírhatnékom van. Próbálom mondogatni magamnak, miért megyek. Hát nem segít. Hát lehet, hogy tényleg bevágok egy sört. Talán ellazulok. Full alkoholizmus. Már a reptéren vagyok. Kb. félóra múlva lehet csekkolni. Anyum hozott ki a reptérre. Már maga ez is egy kaland volt. Olyan ideges volt, hogy szerintem elfelejtett vezetni. Halálfélelmem volt. Szeretlek anyu! Kijelzőn is a gép száma nem stimmelt. Miért 4237 mikor én a 38-al megyek. Jah és 30 perccel hamarabb? Jah, hogy az arrivals az érkezést jelenti?? grr.. hát érdekes utazás lesz. Nem értem, már a magyar reptéren sem beszél senki magyarul? Mi lesz kint? Viszont jobbnál jobb csajok goingolnak körülöttem. Jól szituált figurák mindenhol.... nem hinném, hogy napi bajuk lenne. Nem tudom hányan és milyen gyakran jártok Ferihegyre, de a kivezető út full gáz!! Kb. 4 méterenként az út közepén egy megsüllyedt aknafedélbe rohan a kocsi kereke. Magyarország-Magyarország lálá-láláá Magyarország. Megcsinyátuk. Gáz. Kézipoggyászba átrakok pár cuccot, oszt lassan lépek. húúú. milyön itt!!!  :()...ha sikeresen átmentem a kapun, és nem bukok le a 15 kg herkával a hasamban, akkor jelentkezem.... mi a facc... ideült mellém egy csaj... mosolyog!! ??... vetkőzik... ?? ...na hátracsalogatom a budiba. :)

Vicc vótt.. istenem segíts, annyira be vagyok tojva... káposztazabáló, német-NDK-ás, fütyis nő üvölt mögöttem... tuti sztázis ügynök volt. Level one misön komplit. Nem találták meg a fülem mögött az ezer kg hasist. ;) Pedig még a cipőmet is levetették. :) Életem legdrágább soproniját kortyolgatom... 910 Ft!!.. hát... Anyum küldött sms-t, feltöltötte telcsimet... kicsit felzaklatott. Felhívtam gyorsan, de nem tudtam... rendesen elköszönni... Azt hiszem kiakadtam, mint a taxióra... 10.30-kor indul a gép.

Élek... most értem géphez... tudtam, hogy más lesz a billentyűzet... (lesz dolgod Ági! sic)

Sikeresen landoltam az Orlyn. Az easyjet-es légikísérők teljesen hülyék voltak, az egyik csajt beöltöztették valami hálóingszerű ruhába, és kifutónak használták a repülőt. Orlyn leszólítottam egy magyar párt, hogy hogyan kell bemenni  a városba. Pilóta nélküli kisvonat vitt be. A jegy jó volt egészen Párizs belvárosáig. Követtem a magyarokat. Notredam-nál jöttem fel a metróból. Jaka Laci küldött sms-t, ami igencsak megríkatott. Nem tudom, mikor lettem ilyen rakás szar... na mindegy, ez van. Párizsban olyan gyorsan megtaláltam a pályaudvart, hogy elmentem várost nézni... na sikerült úgy eltévednem!!basszuuuaa... cool furcsa, szó nélkül jöttek a franciák segíteni... mindegyik ki volt akadva, hogy nem beszélek angolul. :) ...retek mód elfáradtam... véraláfutásos lett a hátam a táskától, izomláz, minden... úgyhogy 19.00-re visszamentem a pályaudvarra, vártam. Kifogtam egy full homokos figurát, aki másfél órát csókolgatta szó szerint a kutyáját. Okádtam folyamatosan. Vonatot korrektül megtaláltam. 23.10-kor indult. Reggelig aludtam. Hellyel-közzel. Ami a szervezést illeti, jól csináltam, korrekt volt minden. Semmi para. Lelkileg viszont tegnap halál volt. Órákat ültem a Szajna-parton, és nem örömömben. Nagyon megrohant minden. Reszpekt és tisztelet Csaninak és Jurinak, hogy mindent feladva - hátra hagyva el tudtak indulni a semmibe!! Azt hiszem, ez mindenfajta keménységen túltesz. Arra jöttem rá, hogy nem nagyon van kiszolgáltatottabb helyzet egy zarándokénál!!

13 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://encaminom.blog.hu/api/trackback/id/tr651885907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tóth bence 2010.04.01. 13:57:16

Én is kiakadtam, azért csaptan le gyorsan a telefont. E-mail-en is kapsz üzenetet. Macival mikor találkozol a reptéren. Visszajövet kérdöjel

gautierm 2010.04.01. 18:41:49

Remélem sikerült megértetni magad a reptéren és már célirányban vagy......írj ha megérkeztél, és ha kell segítség...bátran...ha tudok....tudod....:)

boris29 2010.04.01. 19:16:58

Szia!Most,hogy túl vagy az első"megrázkódtatáson",biztos vagyok benne,hogy feltaláltad magad!!Ha nem,legyél optimistább:jöhet a bikaviadal,paradicsomdobálás stb!!Orsi

Opill 2010.04.02. 08:42:30

Ferihegy mindíg ilyen,tudod én hetente járok ott..:)))a pia tényleg horror drága,de ne izgulj kint sem lesz olcsóbb!Jó messze van a párizsi reptér a városközponttól,de gondolom ezt észrevetted:))kitartás

Lady Barbie 2010.04.02. 10:21:09

Kitartás Peti!! Nagyon drukkol neked az egész Euroleasing!!!

kiaf*szomazaCsilla? 2010.04.02. 12:11:03

Csak hogy be tudj azonosítani:-) Jó utat, sok szerencsét és kitartás!

empi 2010.04.02. 19:24:47

@tóth bence: ..ne tom..csak viccbol beszeltuk!!

empi 2010.04.02. 19:25:43

@gautierm: idiot magyar..mindenki ezt gondolja..maradjon igy..no szpik!!

empi 2010.04.02. 19:26:52

@boris29: nem mond el senkinek de nagyon necces ez a dolog..csak azt mondogatom magamba h miert megyek..

empi 2010.04.02. 19:28:32

@Opill: tenks..majd irok neked kesobb 3min..es vege a netnek.. :)

Gerrit.hu 2010.04.05. 19:31:33

:) Ne izgulj, bar meg csak az elso napotad olvasom, nem lesz gaz :) A nyelvet meg gyorsan tanulod, ha ra vagy szorulva ;) Alapfokon hamar megtanulsz franciaul es spanyolul :D Ha gaz van ne izgulj, kimentelek teged, itt vagy nem messze ;) talan 4-500km enni itt sincs sok, de majd csinalunk bundaskenyeret ;)

empi 2010.04.09. 17:50:25

@Gerrit.hu: bundas kenyeret..meg rantott hust..meg fikandel specialt..johetnel mar.. :)
süti beállítások módosítása